Сальник розподілвалу на MITSUBISHI DIAMANTE (Мiцубiсi Діаманте)

1 - 7 из 7
263  сьогодні
Артикул:
302.589
ELRING
Німеччина
Купити Код: 123068-4
Внутрішній діаметр: 35
Зовнішній діаметр [мм]: 50
Ширина (мм): 8
Тип сальника валу: A
Тип крутіння: змінне кручення
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Висота [мм]: 8
Захист від пилу: без пилозахисного краю
Найкращий вибір
163  сьогодні
Артикул:
293.946
ELRING
Німеччина
Купити Код: 3895-3
Сторона встановлення: передня сторона
Внутрішній діаметр: 35
Зовнішній діаметр [мм]: 50
Ширина (мм): 8
Тип сальника валу: A
Тип крутіння: праве кручення
Матеріал: АСМ (поліакриловий каучук)
Висота [мм]: 8
Захист від пилу: без пилозахисного краю
Найкращий вибір
165  сьогодні
Артикул:
505.838
ELRING
Німеччина
Купити Код: 22482-4
Внутрішній діаметр: 30
Зовнішній діаметр [мм]: 42
Ширина (мм): 7
Тип сальника валу: ASW
Тип крутіння: праве кручення
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Висота [мм]: 7
Найкращий вибір
178  сьогодні
Артикул:
19015083B
CORTECO
Німеччина
Купити Код: 363732-4
Внутрішній діаметр 1(мм): 35
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 50
Висота 1 [мм]: 8
Матеріал: АСМ (поліакриловий каучук)
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Тип крутіння: праве кручення
Якість OEM
484  сьогодні
Артикул:
NA5053
PAYEN
США
Купити Код: 123586-1
Товщина [мм]: 7
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Внутрішній діаметр: 30
Зовнішній діаметр [мм]: 42
Тип сальника валу: 827S RD W
Напрямок обертання: по годинниковій стрілці
Висота [мм]: 7
Сторона встановлення: передня сторона
251  сьогодні
Артикул:
NJ242
PAYEN
США
Купити Код: 125758-2
Товщина [мм]: 8
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Внутрішній діаметр: 35
Зовнішній діаметр [мм]: 50
Тип сальника валу: 827S RD
Напрямок обертання: по годинниковій стрілці
Висота [мм]: 8
411  сьогодні
Артикул:
NF841
PAYEN
США
Купити Код: 614970-1
Товщина [мм]: 8
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Внутрішній діаметр: 35
Зовнішній діаметр [мм]: 50
Напрямок обертання: по годинниковій стрілці, проти годинникової стрілки
Тип сальника валу: 827N DD
Висота [мм]: 8
Прикріплений за напрямом руху: