Диск гальмівний NTN SNR KF155112U
3 767 ₴
сьогодні
|
- Виробник
- NTN SNR (Японія)
- Каталоговий номер
- KF155112U
- Розташування
- Задній міст
- Момент затяжки [Нм]
- 220
- Вага [г]
- 8750
- Зовнішній діаметр 1 [мм]
- 290
- Внутрішній діаметр 1(мм)
- 30
- Товщина [мм]
- 11
- Ширина 1 [мм]
- 90.2
- Кількість отворів
- 5
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2
- з інтегрованим колісним підшипником
із вбудованим магнітним сенсорним кільцем - Мінімальна товщина [мм]
- 9.5
Застосовність
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - RENAULT: GRAND SCÉNIC, SCÉNIC
- Товарна група:
- - Гальмівна система Гальмівні диски
Про виробника NTN SNR
Бренд належить концерну NTN SNR Europe.
Корпорація NTN є найбільшим у світі проектувальником та постачальником підшипників різного призначення. Підприємства корпорації знаходяться у 76 країнах світу, в Європі, Азії та Америці. Науково-дослідні та конструкторські центри – у Франції та Японії. Крім підшипників, на заводах NTN випускаються вузли трансмісії та системи лінійного переміщення. Продукція орієнтована застосування у автомобільної промисловості, авіа космічної сфері. Продукція NTN для автомобільної промисловості призначена як для складальних підприємств, так вторинного ринку деталей. Продукція сертифікована відповідно до ISO 9001.
Виробнича група NTN SNR Europe – лідер у сфері підшипників, шарнірів постійної швидкості, лінійних модулів, розподільних роликів, деталей підвіски та супутніх елементів. В результаті об'єднання японської компанії NTN та французької SNR утворився промисловий гігант, що пропонує широкий спектр продуктів для японських та французьких авто, а також транспорту інших виробників. Продукція має відмінну якість, виробляється в основному на підприємствах Малайзії, Японії та Франції.
Сайт: www.ntn-snr.com
Аналоги "KF155112U NTN SNR":
- Артикул:
- BG9134RS
- Delphi
- США
Діаметр [мм]: 290
Тип гальмівного диска: повний
Товщина гальмівного диску (мм): 11
Мінімальна товщина [мм]: 9.5
Кількість отворів: 5
Діаметр центрування [мм]: 30
Тип збирання: закріплено болтами / шурупами
Глибина [мм]: 92.8
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: зі ступицею
Відповідає нормі контролю: R90 Approved
- Артикул:
- 23-1502
- METELLI
- Італія
Сторона встановлення: задній міст
Тип гальмівного диска: повний
Товщина гальмівного диску (мм): 11
Діаметр [мм]: 290
фаска 2 [мм]: 66
Кількість отворів: 5
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з колісним підшипником
Висота [мм]: 90.2
Мінімальна товщина [мм]: 9.5
Перевірочне значення: ECE R90 APPROVED
Виконує норми ЄЕК: Approved
Зовнішній діаметр [мм]: 290
- Артикул:
- 702979BS1
- Optimal
- Німеччина
Сторона встановлення: задній міст, ліворуч, справа
Тип гальмівного диска: повний
Кількість отворів: 5
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з інтегрованим датчиком ABS, із вбудованим магнітним сенсорним кільцем
Внутрішній діаметр: 30
Зовнішній діаметр [мм]: 290
Ширина (мм): 90.2
Внутрішній діаметр 1(мм): 30
Товщина гальмівного диску (мм): 11
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 290
Товщина [мм]: 11
Ширина 1 [мм]: 90.2
Розташування/кількість отворів: 5/5
Відст. між отвор. 1/Відст. між отвор. 2: 5x114.3
Розмір різьби: M12x1.5
Мінімальна товщина [мм]: 9.5
Поверхня: з покриттям
- Артикул:
- 8001502
- CIFAM
- Італія
Сторона встановлення: задній міст
Тип гальмівного диска: повний
Товщина гальмівного диску (мм): 11
Діаметр [мм]: 290
фаска 2 [мм]: 66
Кількість отворів: 5
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з колісним підшипником
Висота [мм]: 90.2
Мінімальна товщина [мм]: 9.5
Перевірочне значення: ECE R90 APPROVED
Виконує норми ЄЕК: Approved
Зовнішній діаметр [мм]: 290
- Артикул:
- 08.C742.37
- BREMBO
- Італія
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з комплектом колісного підшипника
Кількість отворів: 5
Мінімальна товщина [мм]: 9.5
Товщина гальмівного диску (мм): 11
Тип гальмівного диска: повний
Висота [мм]: 90.2
Діаметр [мм]: 290
- Артикул:
- VKBD1029
- SKF
- Німеччина
Число отворів у диску колеса: 5
Діаметр [мм]: 290
Висота [мм]: 90
Тип гальмівного диска: повний
Товщина гальмівного диску (мм): 11
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з інтегрованим колісним підшипником, із вбудованим магнітним сенсорним кільцем