Гальмівні диски BREMBO 0955091X
3 543 ₴
сьогодні
|
- Виробник
- BREMBO (Італія)
- Каталоговий номер
- 0955091X
- Розташування
- Передній міст
- Для артикула №
- 09.5509.1X
- Тип гальмівного диска
- з отворами/з внутр. вентиляцією
- Діаметр [мм]
- 262
- Товщина гальмівного диску (мм)
- 21
- Мінімальна товщина [мм]
- 19.5
- Висота [мм]
- 44.6
- Діаметр центрування [мм]
- 64.2
- Кількість отворів
- 4
- Момент затяжки [Нм]
- 108
- Поверхня
- з покриттям
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2
- з гвинтами
Застосовність
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - HONDA: CIVIC, CRX
- Товарна група:
- - Гальмівна система Гальмівні диски
Про виробника BREMBO
Brembo – італійський виробник деталей гальма, який визнається багатьма водіями легкового та навіть гоночного транспорту одним із найкращих у своїй справі. Сьогодні це транснаціональна компанія з виробничими потужностями та філіями практично у всій Європі, Південній Америці та Азії. Найбільші заводи знаходяться в Індії та Італії. Вся продукція отримує два сертифікати: ISO 14001, OHSAS 18001.
Серед продуктів Brembo можна знайти наступне: деталі гальма практично для всіх автомобілів, гальма для тюнінга, деталі кріплення, очищувачі, датчики зносу. Автолюбителі високо цінують запчастини італійського виробника. Особливо високі оцінки збирає продукція з лінійок Easy Check, Brembo Max та HC (High Carbon). Найкращим рішенням для тюнінгу стануть гальма з лінійок Gran Turismo, Sport Line.
Відрізнити підроблений Brembo від оригінального нескладно. Важливо звернути увагу на наявність «антиконтрафактної» карти (вона містить 6-значний код перевірки), повноту комплектації, якість поліграфії, загальну якість виконання деталі. Якщо йдеться про запчастини для вторинного ринку, то тут важливо просканувати QR-код та звернути увагу на маркування продукту, яке має містити код та логотип фірма, спеціальний WVA код (якщо це гальмівні колодки) та вказівку відповідності ECE R 90.
Аналоги "0955091X BREMBO":
- Артикул:
- 0986478174
- BOSCH
- Німеччина
Діаметр [мм]: 262
Товщина гальмівного диску (мм): 21
Мінімальна товщина [мм]: 19
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Діаметр маточини колеса [мм]: 64.1
Кількість отворів: 4
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з гвинтами
фаска 2 [мм]: 100
Виконує норми ЄЕК: ECE-R90
Поверхня: промаслений
Зовнішній діаметр [мм]: 262
Висота [мм]: 44.7
Діаметр центрування [мм]: 64.15
Діаметр отвору до [мм]: 12.8
- Артикул:
- ADH243114
- BLUE PRINT
- Великобританія
Товщина гальмівного диску (мм): 21
Число отворів у диску колеса: 4
Кількість отворів для кріпллення: 4
Товщина [мм]: 44.6
Зовнішній діаметр [мм]: 261
фаска 2 [мм]: 100
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Сторона встановлення: передній міст
Мінімальна товщина [мм]: 19
Діаметр маточини [мм]: 64.15
Вага [кг]: 4.880
Дотримуватись сервісної інформації:
Діаметр центрування [мм]: 64.15
Поверхня: з покриттям
- Артикул:
- J3304026
- NIPPARTS
- Нідерланди
Діаметр [мм]: 262
Висота [мм]: 44.8
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Товщина гальмівного диску (мм): 21
Мінімальна товщина [мм]: 19
Кількість отворів: 4
фаска 2 [мм]: 100
Діаметр маточини [мм]: 152
Діаметр центрування [мм]: 64.1
- Артикул:
- 6224.10
- ROADHOUSE
- Іспанія
Перевірочне значення: K.B.A.
Сторона встановлення: передній міст
Діаметр [мм]: 262
Товщина гальмівного диску (мм): 21
Мінімальна товщина [мм]: 19
Висота [мм]: 44.6
Діаметр центрування [мм]: 64.2
Кількість отворів: 4
Тип гальмівного диска: вентильований
Вага [кг]: 5.01
- Артикул:
- 0 986 479 R80
- BOSCH
- Німеччина
Діаметр [мм]: 262
Товщина гальмівного диску (мм): 21
Мінімальна товщина [мм]: 19
Висота [мм]: 44.8
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Діаметр маточини колеса [мм]: 64.13
Кількість отворів: 4
Вага [кг]: 4.94
фаска 2 [мм]: 100
Зовнішній діаметр [мм]: 262
Діаметр центрування [мм]: 64.1
Поверхня: промаслений
Діаметр отвору до [мм]: 12.7
- Артикул:
- 0986479B23
- BOSCH
- Німеччина
Діаметр [мм]: 262
Товщина гальмівного диску (мм): 21
Мінімальна товщина [мм]: 19
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Діаметр маточини колеса [мм]: 64.1
Кількість отворів: 4
Поверхня: лакований
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з гвинтами
Висота [мм]: 44.7
фаска 2 [мм]: 100
Виконує норми ЄЕК: ECE-R90
- Артикул:
- 09550975
- BREMBO
- Італія
Для артикула №: 09.5509.75
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Діаметр [мм]: 262
Товщина гальмівного диску (мм): 21
Мінімальна товщина [мм]: 19
Висота [мм]: 44.6
Діаметр центрування [мм]: 64.2
Кількість отворів: 4
Момент затяжки [Нм]: 108
Поверхня: з покриттям
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з гвинтами
- Артикул:
- C34026ABE
- ABE
- Польща
Товщина [мм]: 21
Діаметр [мм]: 262
Висота [мм]: 44.6
Тип гальмівного диска: вентильований
Товщина гальмівного диску (мм): 21
Мінімальна товщина [мм]: 19
Кількість отворів: 4
Діаметр центрування [мм]: 64.2
Сторона встановлення: передній міст
Зовнішній діаметр [мм]: 262
- Артикул:
- 09993611
- BREMBO
- Італія
Момент затяжки [Нм]: 108
Поверхня: з покриттям
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з гвинтами
Кількість отворів: 4
Обробка: Високовуглецевий
Мінімальна товщина [мм]: 19
Товщина гальмівного диску (мм): 21
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Висота [мм]: 44.6
Діаметр [мм]: 262
- Артикул:
- 561630CH
- CHAMPION
- США
Сторона встановлення: передній міст
Діаметр [мм]: 262
Висота [мм]: 44.6
Вага [кг]: 10.7
Тип гальмівного диска: вентильований
Товщина гальмівного диску (мм): 21
Мінімальна товщина [мм]: 19
Кількість отворів: 4
Діаметр центрування [мм]: 64.2
Момент затяжки [Нм]: 108
фаска 2 [мм]: 100
Тип контейнера: Коробка
Кількісна одиниця: комплект
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без гвинтів
Довжина упаковки: 26.3
Ширина упаковки [см]: 26.3
Висота упаковки [см]: 9.3
- Артикул:
- BG2673
- Delphi
- США
Діаметр [мм]: 240
Тип гальмівного диска: вентильований
Товщина гальмівного диску (мм): 21
Мінімальна товщина [мм]: 19
Кількість отворів: 4
Діаметр центрування [мм]: 61.03
Тип збирання: закріплено болтами / шурупами
Глибина [мм]: 45
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з гвинтами
Відповідає нормі контролю: R90 Approved