Турбіна GARRETT 7518515004S

Виробник
GARRETT (Італія)
Каталоговий номер
7518515004S
Тип заряджання
Турбонагнітач
Вихлопна система
норматив Євро-4
Вид експлуатації
пневматичний
Додатковий артикул / Додаткова інформація
вкл. Комплект прокладок

Застосовність

Товар підходить до марок/моделей авто :
- AUDI: A3
- SEAT: ALTEA, LEON, TOLEDO
- SKODA: OCTAVIA, SUPERB
- VW: GOLF, JETTA, PASSAT, TOURAN
Товарна група:
- Двигун і вихлоп Турбіна

Про виробника GARRETT

Країна : Італія Логотип GARRETT

Історія турбо починається в 1954 році, коли турбонаддув T3 GARRETT був спарений з гусеничним двигуном Caterpillar D9.

Незважаючи на те, що в 1962 році належним чином названа Oldsmobile Jetfire Turbo Rocket стала першим серійним автомобілем з турбонаддувом, вплив технології спочатку відчувалося гостріше на комерційних автомобілях, коли в 1967 Deere вибрав турбо двигун GARRETT T04 для своєї лінійки сільськогосподарських.

Але це було в 1990-х роках, коли турбо стало основним і глобальним, коли нова технологія турбіни зі змінним соплом Гарретта (VNT) дозволила Fiat Croma 1991 регулювати потік вихлопних газів відповідно до конкретних вимог двигуна.

І коли Volkswagen-Audi поєднала технологію VNT зі своїм дизельним двигуном 1.9 л для свого запуску на Франкфуртському автосалоні у 1995 році.

На комерційній дизельній арені турбіни невдовзі мали перейти на сільськогосподарські трактори Deere.

Модель GARRETT TO4 знайшла своє застосування у дедалі більшій кількості комерційних дизельних двигунів, оскільки виробники двигунів усвідомили взаємну вигоду: підвищення продуктивності, моменту, що крутить, і паливної економічності.

До середини 1970-х років почалася масова ера турбокомпресорів для вантажних автомобілів - 30 років по тому, і майже кожен комерційний дизельний автомобіль оснащений все більш досконалими турбокомпресорами.

Для легкових автомобілів 1970-ті роки стали поворотним моментом турбобудування.

Porsche 911 Turbo (KKK Turbo з відкидними дверима GARRETT®) був представлений в 1975 році, але саме в 1977 році Saab 99 приніс переваги турбо-технології для ширшої аудиторії завдяки 2-літровому бензиновому автомобілю з турбонаддувом, що досяг того ж рівня. та 3-літровий атмосферний двигун.

За цим незабаром пішов Mercedes 300 Turbo Diesel, який пропонував водіям економічну витрату палива та вражаючу керованість.

Потім Buick оголосив, що спортивні купе Buick Regal та Le Sabre у 1978 році будуть з турбонаддувом.

Протягом наступних 20 років виробники випускали модель за моделлю все більш досконалих пасажирських автомобілів з турбонаддувом.

За іронією долі, хоча ця технологія отримала імпульс у США, турбо має вплинути на легкові автомобілі в Європі, де понад 50% легкових автомобілів в даний час з турбонаддувом.

Сьогодні виробники по всьому світу звертаються до технологій, які допоможуть забезпечити ефективність використання палива та відповідати дедалі більш вимогливим стандартам викидів, що застосовуються в США, Європі та Азії.

GARRETT є лідером на ринку турбо-технологій у кожному регіоні світу та для всіх класів транспортних засобів та типів двигунів.

Жорсткість та зближення стандартів ефективності використання палива та викидів призведе до подальшого впровадження наших систем підвищення потужності двигунів, що зумовлено нашим технологічним лідерством, великим портфелем продуктів, інвестиціями в інженерні інновації та глибокими відносинами з виробниками обладнання.

Очікується, що до 2022 року більше половини всіх бензинових силових агрегатів будуть з турбонаддувом, причому GARRETT знаходиться у відмінному стані завдяки своїй першій у світі турбореактивній системі зі змінною геометрією газу, що працює в парі з фазовим згорянням для підвищення теплового ККД двигуна, підвищення економії палива. скорочення викидів CO2 та забезпечити кращу у своєму класі продуктивність.

В області дизельних двигунів ми продовжуємо розробляти турбіни зі змінним соплом та двоступінчастими системами для легкових та вантажних автомобілів, відкриваючи для автовиробників можливості зменшення габаритів двигуна за рахунок вражаючої питомої потужності, одночасно підвищуючи ефективність використання палива та знижуючи викиди NOx та CO2 у реальних умовах водіння.

Сайт: https://www.garrettmotion.com/

Аналоги "7518515004S GARRETT":

1 736  сьогодні
Артикул:
TD ND-5001
STARLINE
Чехія
Купити Код: 122032-3
ТОП продажів!
592  сьогодні
Артикул:
12531045401
VIKA
США
Купити Код: 2134924-4
15 293  сьогодні
Артикул:
93090
NISSENS
Данія
Купити Код: 1138713-2
Тип заряджання: Турбонагнітач
Матеріал: сталь
Нова деталь:
Додатковий артикул / Додаткова інформація: з ущільненнями
Вид експлуатації: керований вакуумно
13 873  сьогодні
Артикул:
7518519004S
GARRETT
Італія
Купити Код: 1072732-4
Тип заряджання: Турбонагнітач
Вихлопна система: норматив Євро-4
Вид експлуатації: пневматичний
18 938  сьогодні
Артикул:
93172
NISSENS
Данія
Купити Код: 415110-2
Тип заряджання: Турбонагнітач
Матеріал: сталь
Нова деталь:
Додатковий артикул / Додаткова інформація: з ущільненнями
Вид експлуатації: керований вакуумно
544 - 821  від 0 дн.
Артикул:
JTC11378
AJUSA
Іспанія
771  завтра
Артикул:
1117752810
JP GROUP
Данія
Купити Код: 6588603-10
Тип заряджання: Турбонагнітач
Якість OEM
5 296  термін 2 дн.
Артикул:
60029
MEAT&DORIA
Італія
Купити Код: 775707-10
Число крил: 11
Для оригінального номера: 713673
6 424  термін 3 дн.
Артикул:
60501
MEAT&DORIA
Італія
Купити Код: 7132255-10
Оснащення / обладнання: для автомобілів з VTG зарядним пристроєм
Для артикула №: 60501
Для оригінального номера: 038145702
67 555  термін 12 дн.
Артикул:
TD S1034T
STARLINE
Чехія
Купити Код: 2229185-3
ТОП продажів!
54 953  термін 12 дн.
Артикул:
TD S1135T
STARLINE
Чехія
Купити Код: 2228563-3
ТОП продажів!
6 503  термін 12 дн.
Артикул:
TDND6002
STARLINE
Чехія
Купити Код: 2065865-3
ТОП продажів!
Дивитись усі аналоги ↓

Оригінальні номери

OEM:
038253016K
03G253014F
38253019
VAG:
038253019
038253019A
03G253016K