BREMSSCHEIBE BEL?FTET BMW 34116866295

- Виробник
- BMW (Німеччина)
- Каталоговий номер
- 34116866295
- Розташування
- Передній міст
Застосовність
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - BMW: 2 Series
- Товарна група:
- - Гальмівна система Гальмівні диски
Про виробника BMW

Bayerische Motoren Werke Aktiengesellschaft – BMW AG – є головною компанією BMW Group, німецького виробника автомобілів та мотоциклів, розташованого в Мюнхені.
Асортимент продукції включає в себе автомобілі та мотоцикли марки BMW, бренди автомобілів Mini та ROLLS-ROYCE та суб-бренди BMW M та BMW i.
Концерн з 1960-х років виробляє під маркою BMW дорогі, комфортні та добре обладнані автомобілі преміального рівня з претензією на спортивний стиль та входить до ряду так званих виробників преміум-класу.
Гаслом бренду є "Freude am Fahren" - буквально "Радість від водіння", та англомовний варіант для глобального ринку - "The Ultimate Driving Machine".
Історія компанії BMW сходить до початку 20-го століття, і попередником її можна вважати фірму Schneeweis з Хемніца, яка з 1913 займалася будівництвом літальних апаратів, двигуни для яких виробляла Rapp Motorenwerke GmbH.
У квітні 1917 року Rapp Motorenwerke змінює назву на BMW GmbH і через рік перетворюється на BMW AG.
Відомий всім круглий біло-блакитний логотип BMW наприкінці 20-х років починає трактуватися як стилізоване зображення авіаційного пропелера, що обертається, на тлі блакитного неба, хоча спочатку кольори лого були запозичені з прапора землі Баварія.
Перший мотоцикл BMW R32 був випущений у 1923 році.
Досвід, накопичений при виробництві високофорсованих авіаційних двигунів, допоміг в 1928 придбати виробництво маленьких автомобілів Dixi, що випускаються за ліцензією англійського компактного автомобіля Austin 7, який за подібність з першим автомобілем Форда називався British Model T.
Перший "справжній" автомобіль з логотипом BMW був виготовлений у 1932-му році і називався BMW 3/15.
До початку 1930-х років виробництво автомобілів та мотоциклів було відокремлено від виробництва авіаційних двигунів BMW Flugmotorenbau GmbH.
Під час Другої світової війни виробничі потужності акціонерного товариства зазнали стрімкого зростання внаслідок участі у масштабних військових замовленнях.
Багато легендарних транспортних засобів Вермахту було вироблено саме в Баварії.
Одна з кращих моделей військових мотоциклів усіх часів і народів BMW R 75 мав вперше освоєні в серійному виробництві такі рішення, як передня телескопічна вилка, диференціал колеса коляски і гідравлічний привід гальм.
Легкий позашляховик BMW 325, військовий "джип" для важких дорожніх умов, обладнаний класичною для BMW рядною "шісткою", приводом на всі чотири колеса, трьома блокуваннями диференціала, п'ятиступінчастою коробкою передач і ковшеподібними сидіннями.
Авіаційний чотирнадцятициліндровий двигун подвійної зірки та примусового повітряного охолодження з прямим упорскуванням палива потужністю 2 000 кінських сил BMW 801 був розроблений у 22-х варіантах, 11 з яких успішно вироблялися для потреб Люфтваффе і був названий найкращим авіаційним.
Після закінчення Другої світової війни мюнхенські заводи BMW були практично зруйновані.
Післявоєнна криза була настільки глибокою, що BMW насилу уникла банкрутства і навіть поглинання з боку Daimler-Benz AG.
Лише у 1961 році компанія представила абсолютно новий BMW 1500, а розвиток виробництва автомобілів розпочався з 1966 року.
У 1968 році був випущений люксовий автомобіль BMW E3 із рядною "шісткою", який став початком історії успіху фірми у виробництві автомобілів преміального рівня.
У період з 1970 по 1993 успіх бренду розвивався під керівництвом генерального директора Еберхарда фон Куенхейма і це була ціла епоха правильних рішень.
Придбання в 1994 році британської Rover Group, що володіє марками ROVER, MG, Mini і LAND ROVER було фінансово невдалим і в 2000 році проект був згорнутий.
ROVER і MG були продані за символічну суму 10 фунтів стерлінгів, LAND ROVER перейшов до FORD Motor Company, але бренд Mini BMW залишила собі.
В 2003 BMW придбала торгову марку автомобілів ROLLS-ROYCE, доповнивши таким чином лінію люксових седанів.
Зараз BMW Group виробляє автомобілі BMW серій 1, 2, M2, 3, 4, M4, 5, M5, 6, M6, 7, X, Z4, M та електричні BMW i3,
BMW i5, BMW iМ та BMW i8.
Оригінальні запасні частини BMW, що поставляються концерном на афтермаркет за якістю, ідентичні встановлюваним на конвеєрі.
BMW - The Ultimate Driving Machine®
Аналоги "34116866295 BMW":
- Артикул:
- 0986479C97
- BOSCH
- Німеччина
Діаметр [мм]: 280
Товщина гальмівного диску (мм): 22
Мінімальна товщина [мм]: 20
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Діаметр маточини колеса [мм]: 67
Кількість отворів: 5
Поверхня: лакований
Обробка: Високовуглецевий
Висота [мм]: 45.1
фаска 2 [мм]: 112
Зовнішній діаметр [мм]: 280
Діаметр центрування [мм]: 67
Виконує норми ЄЕК: ECE-R90
Діаметр отвору до [мм]: 16.75
- Артикул:
- 24012202921
- ATE
- Німеччина
Мінімальна товщина [мм]: 20.4
Діаметр [мм]: 280
Висота [мм]: 45.1
Внутрішній діаметр: 150.5
∅ отвору [мм]: 16.5
Код MAPP у наявності:
Кількість отворів: 5
Діаметр центрування [мм]: 67
Товщина гальмівного диску (мм): 22
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з гвинтами
Поверхня: з покриттям
Тип гальмівного диска: вентильований
Обробка: Високовуглецевий
Зовнішній діаметр [мм]: 280
Перевірочне значення: E1 90R-02C0115/1043
- Артикул:
- 09.C744.11
- BREMBO
- Італія
Діаметр центрування [мм]: 67
Поверхня: з покриттям
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з гвинтами
Обробка: Високовуглецевий
Мінімальна товщина [мм]: 20.4
Товщина гальмівного диску (мм): 22
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Висота [мм]: 45.1
Діаметр [мм]: 280
Неповернення
- Артикул:
- DDF2651C
- FERODO
- Великобританія
Висота [мм]: 45.1
Вага [кг]: 11.78
∅ отвору [мм]: 67
Тип гальмівного диска: вентильований
Товщина гальмівного диску (мм): 22
Мінімальна товщина [мм]: 20.4
Кількість отворів: 5
Поверхня: з покриттям
Кількісна одиниця: комплект
фаска 1 [мм]: 67
Довжина упаковки: 29.5
Ширина упаковки [см]: 30
Висота упаковки [см]: 11
- Артикул:
- BS9146C
- OPTIMAL
- Німеччина
Сторона встановлення: передній міст
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Товщина гальмівного диску (мм): 22
Зовнішній діаметр [мм]: 280
Висота [мм]: 45.2
Діаметр центрування [мм]: 67
Поверхня: з покриттям
Мінімальна товщина [мм]: 20.4
Розташування/кількість отворів: 5/6