Свічка запалювання M60/M40 BMW 12129064619
934 ₴
завтра
|
- Виробник
- BMW (Німеччина)
- Каталоговий номер
- 12129064619
Застосовність
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - BMW: 3 Series, 5 Series, 7 Series, 8 Series, Z3
- Товарна група:
- - Електрика та Освітлення Свічки запалювання
Про виробника BMW
Bayerische Motoren Werke Aktiengesellschaft – BMW AG – є головною компанією BMW Group, німецького виробника автомобілів та мотоциклів, розташованого в Мюнхені.
Асортимент продукції включає в себе автомобілі та мотоцикли марки BMW, бренди автомобілів Mini та ROLLS-ROYCE та суб-бренди BMW M та BMW i.
Концерн з 1960-х років виробляє під маркою BMW дорогі, комфортні та добре обладнані автомобілі преміального рівня з претензією на спортивний стиль та входить до ряду так званих виробників преміум-класу.
Гаслом бренду є "Freude am Fahren" - буквально "Радість від водіння", та англомовний варіант для глобального ринку - "The Ultimate Driving Machine".
Історія компанії BMW сходить до початку 20-го століття, і попередником її можна вважати фірму Schneeweis з Хемніца, яка з 1913 займалася будівництвом літальних апаратів, двигуни для яких виробляла Rapp Motorenwerke GmbH.
У квітні 1917 року Rapp Motorenwerke змінює назву на BMW GmbH і через рік перетворюється на BMW AG.
Відомий всім круглий біло-блакитний логотип BMW наприкінці 20-х років починає трактуватися як стилізоване зображення авіаційного пропелера, що обертається, на тлі блакитного неба, хоча спочатку кольори лого були запозичені з прапора землі Баварія.
Перший мотоцикл BMW R32 був випущений у 1923 році.
Досвід, накопичений при виробництві високофорсованих авіаційних двигунів, допоміг в 1928 придбати виробництво маленьких автомобілів Dixi, що випускаються за ліцензією англійського компактного автомобіля Austin 7, який за подібність з першим автомобілем Форда називався British Model T.
Перший "справжній" автомобіль з логотипом BMW був виготовлений у 1932-му році і називався BMW 3/15.
До початку 1930-х років виробництво автомобілів та мотоциклів було відокремлено від виробництва авіаційних двигунів BMW Flugmotorenbau GmbH.
Під час Другої світової війни виробничі потужності акціонерного товариства зазнали стрімкого зростання внаслідок участі у масштабних військових замовленнях.
Багато легендарних транспортних засобів Вермахту було вироблено саме в Баварії.
Одна з кращих моделей військових мотоциклів усіх часів і народів BMW R 75 мав вперше освоєні в серійному виробництві такі рішення, як передня телескопічна вилка, диференціал колеса коляски і гідравлічний привід гальм.
Легкий позашляховик BMW 325, військовий "джип" для важких дорожніх умов, обладнаний класичною для BMW рядною "шісткою", приводом на всі чотири колеса, трьома блокуваннями диференціала, п'ятиступінчастою коробкою передач і ковшеподібними сидіннями.
Авіаційний чотирнадцятициліндровий двигун подвійної зірки та примусового повітряного охолодження з прямим упорскуванням палива потужністю 2 000 кінських сил BMW 801 був розроблений у 22-х варіантах, 11 з яких успішно вироблялися для потреб Люфтваффе і був названий найкращим авіаційним.
Після закінчення Другої світової війни мюнхенські заводи BMW були практично зруйновані.
Післявоєнна криза була настільки глибокою, що BMW насилу уникла банкрутства і навіть поглинання з боку Daimler-Benz AG.
Лише у 1961 році компанія представила абсолютно новий BMW 1500, а розвиток виробництва автомобілів розпочався з 1966 року.
У 1968 році був випущений люксовий автомобіль BMW E3 із рядною "шісткою", який став початком історії успіху фірми у виробництві автомобілів преміального рівня.
У період з 1970 по 1993 успіх бренду розвивався під керівництвом генерального директора Еберхарда фон Куенхейма і це була ціла епоха правильних рішень.
Придбання в 1994 році британської Rover Group, що володіє марками ROVER, MG, Mini і LAND ROVER було фінансово невдалим і в 2000 році проект був згорнутий.
ROVER і MG були продані за символічну суму 10 фунтів стерлінгів, LAND ROVER перейшов до FORD Motor Company, але бренд Mini BMW залишила собі.
В 2003 BMW придбала торгову марку автомобілів ROLLS-ROYCE, доповнивши таким чином лінію люксових седанів.
Зараз BMW Group виробляє автомобілі BMW серій 1, 2, M2, 3, 4, M4, 5, M5, 6, M6, 7, X, Z4, M та електричні BMW i3,
BMW i5, BMW iМ та BMW i8.
Оригінальні запасні частини BMW, що поставляються концерном на афтермаркет за якістю, ідентичні встановлюваним на конвеєрі.
BMW - The Ultimate Driving Machine®
Аналоги "12129064619 BMW":
- Артикул:
- 0 242 235 668
- BOSCH
- Німеччина
Момент затяжки [Нм]: 28
Кут затягування [град.]: 90
Зовнішнє різьблення [мм]: 14
Крок різьби [мм]: 1.25
Довжина різьби [мм]: 19
Ширина зіву гайкового ключа: 16
Зазор між електродами [мм]: 3
Кількість полюсів: 2
Техніка приєднання: Gewindebolzen M4
- Артикул:
- K20TT
- DENSO
- Японія
Ширина зіву гайкового ключа: 16
Момент затяжки [Нм]: 22
Вага [г]: 43
Свічка запалювання: 1 електрод маси
Розмір різьби 1: 19
- Артикул:
- OE026/T10
- CHAMPION
- США
Техніка приєднання: M4/SAE
Розмір різьби: M14x1.25
Ширина зіву гайкового ключа: 16
Свічка запалювання: 2 електроди маси, з плоским сідлом
Довжина різьби [мм]: 19
Опір від [кОм]: 6, 3
Опір до [кОм]: 15, 9
Номер технічної інформації: RC8DMC
Зазор між електродами [мм]: 3
Якість/клас: Nickel gro
Тип контейнера: Коробка
Момент затяжки від [Нм]: 20
Момент затяжки до [Нм]: 30
Довжина упаковки: 8.85
Ширина упаковки [см]: 2.6
Висота упаковки [см]: 2.35
Розвантаження [мм]: 3
- Артикул:
- K20TXR
- DENSO
- Японія
Ширина зіву гайкового ключа: 16
Момент затяжки [Нм]: 22
Вага [г]: 43
Свічка запалювання: 2 електроди маси
Розмір різьби 1: 19
- Артикул:
- K20TR11
- DENSO
- Японія
Ширина зіву гайкового ключа: 16
Момент затяжки [Нм]: 22
Вага [г]: 43
Свічка запалювання: 2 електроди маси
Розмір різьби 1: 19
- Артикул:
- 2288
- NGK
- Японія
Зовнішнє різьблення [мм]: 14.0
Довжина різьби [мм]: 19
Свічка запалювання: жорстке SAE-підключення, Нікелевий електрод, 2 електроди маси, з перешкодом придушення. 1 ком, з плоским сідлом
Зазор між електродами [мм]: 6
- Артикул:
- 13518
- FEBI BILSTEIN
- Німеччина
Довжина різьби [мм]: 19
Ширина зіву гайкового ключа: 16
Відстань між електродами: 0.8
Свічка запалювання: з плоским сідлом, 2 електроди маси
- Артикул:
- 13503
- FEBI BILSTEIN
- Німеччина
Довжина різьби [мм]: 19
Ширина зіву гайкового ключа: 16
Відстань між електродами: 1
Свічка запалювання: з плоским сідлом, 3 електроди маси
Вага [кг]: 0.048
- Артикул:
- 0 242 235 748
- BOSCH
- Німеччина
Момент затяжки [Нм]: 28
Кут затягування [град.]: 90
Зовнішнє різьблення [мм]: 14
Крок різьби [мм]: 1.25
Довжина різьби [мм]: 19
Ширина зіву гайкового ключа: 16
Зазор між електродами [мм]: 3
Кількість полюсів: 4
- Артикул:
- 0 242 229 659
- BOSCH
- Німеччина
Момент затяжки [Нм]: 28
Кут затягування [град.]: 90
Зовнішнє різьблення [мм]: 14
Крок різьби [мм]: 1.25
Довжина різьби [мм]: 19
Ширина зіву гайкового ключа: 16
Зазор між електродами [мм]: 3
Кількість полюсів: 1
- Артикул:
- 0 242 229 654
- BOSCH
- Німеччина
Відстань між електродами: 1
Момент затяжки [Нм]: 28
Кут затягування [град.]: 90
Зовнішнє різьблення [мм]: 14
Крок різьби [мм]: 1.25
Довжина різьби [мм]: 19
Ширина зіву гайкового ключа: 16
Зазор між електродами [мм]: 3
Кількість полюсів: 2
Техніка приєднання: Gewindebolzen M4
- Артикул:
- Z14
- BERU
- Німеччина
Техніка приєднання: SAE
Розмір різьби: M 14x1.25
Ширина зіву гайкового ключа: 16
Момент затяжки [Нм]: 25
Свічка запалювання: 2 електроди маси
Довжина різьби [мм]: 19
Упаковка відповідно до вимог магазинів специфіки:
Номер технічної інформації: 14 F-7 LDUR4