Модуль повітряний (Ціна за цей товар формується з двох складових: Ціна на сайті + додатковий платіж. Остаточну ціну дізнавайтесь у менеджера.) ARNOTT AS2245
30 721 ₴
сьогодні
|
- Виробник
- ARNOTT (США)
- Каталоговий номер
- AS2245
- Розташування
- Передній міст
- Тип підвіски
- для автомобілів з пневмопідвіскою
- Сторона встановлення
- спереду зліва
- Капітально відремонтований
- Повернення старої деталі обов'язково
- Довжина упаковки
- 77
- Ширина упаковки [см]
- 19
- Висота упаковки [см]
- 22
- Вага [кг]
- 8.8
- Вага нетто [кг]
- 7.7
- Вироблено в
- США
- Парні номери артикулів
- AS-2246
- Спосіб кріплення амортизатора
- верхній міст
Застосовність
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - MERCEDES: CLS, E-CLASS
- Товарна група:
- - Підвіска і Рульове Амортизатори
Про виробника ARNOTT

Компанія ARNOTT Inc. займається виробництвом високоякісних елементів пневмопідвіски.
Компанія існує з 1989 року та базується в США.
Багато компонентів пневматичної підвіски на такі автомобілі, як Ford, Land Rover, LEXUS мають довічну гарантію.
Компанія активно розвивається і у 2004 році переїхала на нове місце, суттєво розширивши виробничі площі.
Завод ARNOTT займає площу майже 300 000 квадратних футів і знаходиться на острові Меррітт у штаті Флорида.
Об'єкт розташований всього за кілька миль від Космічного центру Кеннеді та мису Канаверал, який пропонує компанія чудовий шлюз для глобальної доставки та логістики.
Компанія має власний дослідницький центр, у виробництві використовує сучасне роботизоване обладнання.
Протягом понад 25 років сім'я Arnott виступає новатором у галузі пневматичної підвіски автомобілів.
Сьогодні ARNOTT Inc. є світовим лідером у галузі виробництва якісних запасних післяпродажного обслуговування продукції пневматичної підвіски та аксесуарів.
Нещодавно ARNOTT також відкрив філію та розподільчий центр на території Європейського Союзу.
Логістичний центр у ЄС, розташований у Нідерландах, надає послуги місцевого продажу та підтримку, швидку доставку.
Культура ARNOTT за якістю та інтенсивною відданістю задоволеності клієнтів дозволила компанії стати світовим лідером, яким вона і є сьогодні.