Набір підшипника маточини колеса GSP 9249001K
1 786 ₴
завтра
|
- Виробник
- GSP (Китай)
- Каталоговий номер
- 9249001K
- Число отворів у диску колеса
- 5
- Сторона встановлення
- передній міст
- Внутрішній діаметр
- 49
- Відстань між отворами кріплення [мм]
- 40.5
- Розмір різьби
- 10.8
Застосовність
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - FORD: TOURNEO, TRANSIT
- Товарна група:
- - Підвіска і Рульове Підшипник ступиці
Про виробника GSP
GSP – відомий китайський виробник запчастин для афтемаркету. Спеціалізується на деталях ходової. Охоплення автопарку наближається до 95%, причому вся продукція повністю відповідає стандартам TS 16949, QS 9000, VDA 6.1 та ISO 9002. Взагалі, виробник має безліч сертифікатів – кожен окремий обов'язковий для ведення діяльності у певній країні. Продукція GSP автолюбителі сьогодні можуть знайти у 120 країнах світу.
Каталоги GSP містять: приводні вали, гумометалеві вироби, автомобільні ШРУСи, маточини, приводи, елементи зчеплення, а також помпи. Автолюбителями було відзначено середню якість запчастин китайського виробника, що доповнюється їхньою низькою ціною. Нещодавно компанією було освоєно виробництво бензонасосів, високовольтної проводки та хрестовини – відгуки автолюбителів про цю продукцію неоднозначні.
Сайт: www.gsp-europe.com
Аналоги "9249001K GSP":
- Артикул:
- 713 6789 10
- FAG
- Німеччина
Внутрішній діаметр: 49
Ширина (мм): 50
SVHC: Не містить речовин SVHC!
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 87.5
- Артикул:
- R141.08
- NTN SNR
- Японія
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 125.8
Ширина 1 [мм]: 50
- Артикул:
- CX 800
- CX
- Польща
- Артикул:
- VKBA 6526
- SKF
- Німеччина
Внутрішній діаметр: 49
- Артикул:
- H1G039BTA
- BTA
- Польща
Тип приводу: Привід на всі колеса
Сторона встановлення: Перед автомобіля
- Артикул:
- CHA121
- COMLINE
- Великобританія
Діаметр [мм]: 125.5
Кількість отворів: 5
Внутрішній діаметр: 49
- Артикул:
- WB35146
- SATO TECH
- Китай
- Артикул:
- 301585
- Optimal
- Німеччина
Внутрішній діаметр: 49
Зовнішній діаметр [мм]: 110
Ширина (мм): 50
Ходова частина: Для автомобілів з підвищеним осьовим навантаженням