BREMSSCHEIBE BELЬFTET BMW 34216855007
5 317 ₴
термін 2 дн.
|
- Виробник
- BMW (Німеччина)
- Каталоговий номер
- 34216855007
Застосовність
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - BMW: 1 Series, 2 Series, 3 Series, 4 Series
- Товарна група:
- - Гальмівна система Гальмівні диски
Про виробника BMW
Bayerische Motoren Werke Aktiengesellschaft – BMW AG – є головною компанією BMW Group, німецького виробника автомобілів та мотоциклів, розташованого в Мюнхені.
Асортимент продукції включає в себе автомобілі та мотоцикли марки BMW, бренди автомобілів Mini та ROLLS-ROYCE та суб-бренди BMW M та BMW i.
Концерн з 1960-х років виробляє під маркою BMW дорогі, комфортні та добре обладнані автомобілі преміального рівня з претензією на спортивний стиль та входить до ряду так званих виробників преміум-класу.
Гаслом бренду є "Freude am Fahren" - буквально "Радість від водіння", та англомовний варіант для глобального ринку - "The Ultimate Driving Machine".
Історія компанії BMW сходить до початку 20-го століття, і попередником її можна вважати фірму Schneeweis з Хемніца, яка з 1913 займалася будівництвом літальних апаратів, двигуни для яких виробляла Rapp Motorenwerke GmbH.
У квітні 1917 року Rapp Motorenwerke змінює назву на BMW GmbH і через рік перетворюється на BMW AG.
Відомий всім круглий біло-блакитний логотип BMW наприкінці 20-х років починає трактуватися як стилізоване зображення авіаційного пропелера, що обертається, на тлі блакитного неба, хоча спочатку кольори лого були запозичені з прапора землі Баварія.
Перший мотоцикл BMW R32 був випущений у 1923 році.
Досвід, накопичений при виробництві високофорсованих авіаційних двигунів, допоміг в 1928 придбати виробництво маленьких автомобілів Dixi, що випускаються за ліцензією англійського компактного автомобіля Austin 7, який за подібність з першим автомобілем Форда називався British Model T.
Перший "справжній" автомобіль з логотипом BMW був виготовлений у 1932-му році і називався BMW 3/15.
До початку 1930-х років виробництво автомобілів та мотоциклів було відокремлено від виробництва авіаційних двигунів BMW Flugmotorenbau GmbH.
Під час Другої світової війни виробничі потужності акціонерного товариства зазнали стрімкого зростання внаслідок участі у масштабних військових замовленнях.
Багато легендарних транспортних засобів Вермахту було вироблено саме в Баварії.
Одна з кращих моделей військових мотоциклів усіх часів і народів BMW R 75 мав вперше освоєні в серійному виробництві такі рішення, як передня телескопічна вилка, диференціал колеса коляски і гідравлічний привід гальм.
Легкий позашляховик BMW 325, військовий "джип" для важких дорожніх умов, обладнаний класичною для BMW рядною "шісткою", приводом на всі чотири колеса, трьома блокуваннями диференціала, п'ятиступінчастою коробкою передач і ковшеподібними сидіннями.
Авіаційний чотирнадцятициліндровий двигун подвійної зірки та примусового повітряного охолодження з прямим упорскуванням палива потужністю 2 000 кінських сил BMW 801 був розроблений у 22-х варіантах, 11 з яких успішно вироблялися для потреб Люфтваффе і був названий найкращим авіаційним.
Після закінчення Другої світової війни мюнхенські заводи BMW були практично зруйновані.
Післявоєнна криза була настільки глибокою, що BMW насилу уникла банкрутства і навіть поглинання з боку Daimler-Benz AG.
Лише у 1961 році компанія представила абсолютно новий BMW 1500, а розвиток виробництва автомобілів розпочався з 1966 року.
У 1968 році був випущений люксовий автомобіль BMW E3 із рядною "шісткою", який став початком історії успіху фірми у виробництві автомобілів преміального рівня.
У період з 1970 по 1993 успіх бренду розвивався під керівництвом генерального директора Еберхарда фон Куенхейма і це була ціла епоха правильних рішень.
Придбання в 1994 році британської Rover Group, що володіє марками ROVER, MG, Mini і LAND ROVER було фінансово невдалим і в 2000 році проект був згорнутий.
ROVER і MG були продані за символічну суму 10 фунтів стерлінгів, LAND ROVER перейшов до FORD Motor Company, але бренд Mini BMW залишила собі.
В 2003 BMW придбала торгову марку автомобілів ROLLS-ROYCE, доповнивши таким чином лінію люксових седанів.
Зараз BMW Group виробляє автомобілі BMW серій 1, 2, M2, 3, 4, M4, 5, M5, 6, M6, 7, X, Z4, M та електричні BMW i3,
BMW i5, BMW iМ та BMW i8.
Оригінальні запасні частини BMW, що поставляються концерном на афтермаркет за якістю, ідентичні встановлюваним на конвеєрі.
BMW - The Ultimate Driving Machine®
Аналоги "34216855007 BMW":
- Артикул:
- PB 20214C
- STARLINE
- Чехія
Для артикула №: 09.9793.11
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Діаметр [мм]: 300
Товщина гальмівного диску (мм): 20
Мінімальна товщина [мм]: 18.4
Висота [мм]: 66.2
Обробка: Високовуглецевий
Діаметр центрування [мм]: 75
Кількість отворів: 5
Момент затяжки [Нм]: 120
Поверхня: з покриттям
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з гвинтами
- Артикул:
- 0986479218
- BOSCH
- Німеччина
Діаметр [мм]: 300
Товщина гальмівного диску (мм): 19.9
Мінімальна товщина [мм]: 18.4
Висота [мм]: 66.1
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Діаметр маточини колеса [мм]: 75
Кількість отворів: 5
Поверхня: лакований
Обробка: Високовуглецевий
фаска 2 [мм]: 120
Виконує норми ЄЕК: ECE-R90
Зовнішній діаметр [мм]: 300
Діаметр центрування [мм]: 75
Діаметр отвору до [мм]: 14.5
- Артикул:
- 24471
- FEBI BILSTEIN
- Німеччина
Товщина гальмівного диску (мм): 20
Число отворів у диску колеса: 5
Зовнішній діаметр [мм]: 300
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Сторона встановлення: задній міст
Тип гальма: Дисковий механізм
Вага [кг]: 7.05
Необхідна кількість: 2
Мінімальна товщина [мм]: 18.4
фаска 2 [мм]: 120
Кількість отворів для кріпллення: 1
Товщина [мм]: 66.1
Поверхня: з покриттям
Діаметр центрування [мм]: 75
- Артикул:
- 24.0120-0195.1
- ATE
- Німеччина
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з гвинтами
Діаметр [мм]: 300
Товщина гальмівного диску (мм): 20
Мінімальна товщина [мм]: 18.4
Тип гальмівного диска: вентильований
Обробка: Високовуглецевий
Поверхня: з покриттям
Кількість отворів: 5
фаска 2 [мм]: 120
Висота [мм]: 66
Діаметр центрування [мм]: 75
Внутрішній діаметр: 160.8
∅ отвору [мм]: 14.5
Код MAPP у наявності:
Зовнішній діаметр [мм]: 300
Перевірочне значення: E1 90R-02C0296/0746
- Артикул:
- 09.9793.11
- BREMBO
- Італія
Для артикула №: 09.9793.11
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Діаметр [мм]: 300
Товщина гальмівного диску (мм): 20
Мінімальна товщина [мм]: 18.4
Висота [мм]: 66.2
Обробка: Високовуглецевий
Діаметр центрування [мм]: 75
Кількість отворів: 5
Момент затяжки [Нм]: 120
Поверхня: з покриттям
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з гвинтами
- Артикул:
- 61231.10
- ROADHOUSE
- Іспанія
Сторона встановлення: задній міст
Діаметр [мм]: 299.9
Товщина гальмівного диску (мм): 20
Мінімальна товщина [мм]: 18.4
Висота [мм]: 66.1
Діаметр центрування [мм]: 75
Кількість отворів: 5
Тип гальмівного диска: вентильований
Вага [кг]: 6.3
- Артикул:
- 150342620
- ZIMMERMANN
- Німеччина
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Обробка: Високовуглецевий
Поверхня: з покриттям
Зовнішній діаметр [мм]: 300
Товщина [мм]: 20
Внутрішн. діаметр торм. барабан [мм]: 161
Мінімальна товщина [мм]: 18.4
Висота [мм]: 66
Розташування/кількість отворів: 6/5
Вага [кг]: 6.32
фаска 1 [мм]: 120
⌀ отвору маточини [мм]: 75
Перевірочне значення: ECE R90 APPROVED
Товщина гальмівного диску (мм): 20
Кількість отворів: 5
фаска 2 [мм]: 120
Діаметр центрування [мм]: 75
- Артикул:
- DF4450
- TRW
- Німеччина
Колір: чорний
фаска 2 [мм]: 120
Розмір різьби: 14.8
Мінімальна товщина [мм]: 18.4
Кількість отворів: 5
Тип гальмівного диска: вентильований
Діаметр центрування [мм]: 75
Діаметр [мм]: 300
Товщина гальмівного диску (мм): 20
Висота [мм]: 66.1
Діаметр барабана: 160
Поверхня: лакований
Обробка: Високовуглецевий
Зовнішній діаметр [мм]: 300
SVHC: Нема інформації. зверніться. будь ласка. до виробника!
- Артикул:
- BG3901C
- Delphi
- США
Діаметр [мм]: 299.8
Тип гальмівного диска: вентильований
Товщина гальмівного диску (мм): 20
Мінімальна товщина [мм]: 18.4
Кількість отворів: 5
Діаметр центрування [мм]: 75.04
Тип збирання: закріплено болтами / шурупами
Поверхня: лакований
Глибина [мм]: 66
Відповідає нормі контролю: R90 Approved
- Артикул:
- C4B028ABE
- ABE
- Польща
Розмір різьби: 14.8
Мінімальна товщина [мм]: 18.4
Кількість отворів: 5
Тип гальмівного диска: вентильований
Діаметр центрування [мм]: 75
Діаметр [мм]: 300
Товщина гальмівного диску (мм): 20
Висота [мм]: 66.1
Сторона встановлення: задній міст
Зовнішній діаметр [мм]: 300
- Артикул:
- 92133003
- TEXTAR
- Німеччина
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Діаметр [мм]: 300
Товщина гальмівного диску (мм): 20
Мінімальна товщина [мм]: 18.4
Висота [мм]: 66.1
Розташування/кількість отворів: 05/06
фаска 2 [мм]: 120
Діаметр центрування [мм]: 75
Внутрішній діаметр: 161
∅ отвору болта кріплення колеса [мм]: 14.5
Вага [кг]: 6.46
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без маточини, без колісної осі кріплення
Поверхня: з покриттям
Номер технічної інформації: 98200 1330 0 1 PRO
Ширина упаковки [см]: 31.5
Висота упаковки [см]: 15.5
Довжина упаковки: 33
Зовнішній діаметр [мм]: 300
- Артикул:
- 562316JC
- JURID
- Німеччина
Сторона встановлення: задній міст
Діаметр [мм]: 300
Висота [мм]: 66.7
Тип гальмівного диска: вентильований
Товщина гальмівного диску (мм): 20
Мінімальна товщина [мм]: 18.4
Кількість отворів: 5
Діаметр центрування [мм]: 75
Поверхня: з покриттям
Версія: JC
∅ отвору 2 [мм]:
фаска 2 [мм]: 120, 120
Момент затяжки [Нм]: 120
Кількісна одиниця: комплект
Вага [кг]: 13.26
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з гвинтами