Гайка ST-TEMPLIN 18.060.0241.180
100 ₴
сьогодні
|
- Виробник
- ST-TEMPLIN (Німеччина)
- Каталоговий номер
- 18.060.0241.180
Про виробника ST-TEMPLIN
Що стосується запасних частин,ST-TEMPLIN Automotive GmbH на вашій стороні з компетентністю та хорошим обслуговуванням – протягом понад 60 років.
Торгова марка ST-TEMPLIN по всьому світу виступає за якість, надійність та партнерство у бізнесі автозапчастин для комерційних автомобілів.
З моменту заснування компанії Зігфрід Темплін старшим (Siegfried Templin sen.) ця торгова марка відноситься до компанії нерозривно.
Історія ST-TEMPLIN:
1946 - Зігфрід Темплін старший заснував 1946 року в Коппенбрюгзі майстерню з ремонту сільськогосподарської техніки S. Templin.
Спочатку вона здійснювала технічне обслуговування та ремонт сільськогосподарської техніки.
1963 - обороти безперервно зростають.
Штаб-квартира компанії переїжджає у сьогоднішнє місце у Coppenbrügge та забудовується власне виробництво.
Запасні частини виготовляються для промисловості комерційного транспорту: пружинні болти, що підходять для Hanomag та Mercedes.
1970 – доданий ще один виробничий цех.
1982 - Зігфрід Темплін молодший бере на себе керівництво та керує компанією Siegfried Templin GmbH & Co. KG протягом 28 років.
1986 - 1986 року додаткова складська зона створюється за рахунок розширення ще одного залу.
1999 - створено новий логістичний центр із більш ніж 6 000 палет.
2008 – з 2008 року ST-TEMPLIN є сертифікованим постачальником даних TecDoc.
2012 – назва компанії змінюється на ST-TEMPLIN GmbH.
2014 – заснована компанія ST-TEMPLIN Automotive GmbH.
"Якість у русі" - це основна ідея та філософія ST-TEMPLIN Automotive GmbH.
Понад 60 років ми поставляємо нашим клієнтам високоякісні запасні частини для комерційних автомобілів.
У важких умовах останніх років ми зросли, партнерські відносини активізувалися і взаємна довіра була зміцнена.
Ми також прагнемо зміцнити цю довіру і в майбутньому.
У той же час, для нас, звичайно ж, важливо, щоб наші вимоги та очікування були задовільними щодо якості, асортименту продукції, надійності та надійності, а також для того, щоб покращити нас.
Також у майбутньому задоволення наших клієнтів має першорядне значення.
Наступні цінності визначають наше мислення та дію: правдивість, чесність, орієнтація на клієнта, економічна ефективність, залученість та відповідальність.