Турбіна GARRETT 7534205006S

16 950 
 сьогодні
Виробник
GARRETT (Італія) Виробництво Італія
Каталоговий номер
7534205006S
Застарілий номер
740821-5001S
740821-5002S
750030-5002S
753420-5002S
753420-5003S
753420-5004S
7534205005S
Тип заряджання
Турбонагнітач
Вихлопна система
норматив Євро-4
Вид експлуатації
пневматичний
Додатковий артикул / Додаткова інформація
вкл. Комплект прокладок
  • Доставка по Україні
    -  на відділення Нової Пошти або кур'єром до дверей
    - самовивіз у Київ, Вінниця
    докладніше →
  • Оплата при отриманні
    або іншим зручним способом, докладніше →
  • Гарантія
    обмін/повернення товару протягом 14 днів, докладніше →
Застосовність
Товар підходить до марок/моделей авто:
- CITROEN: BERLINGO, C2, C3, C4, C5, XSARA
- FORD: C-MAX, FIESTA, FOCUS, FUSION, GALAXY, GRAND C-MAX, MONDEO, S-MAX, TOURNEO, TRANSIT
- PEUGEOT: 1007, 206, 207, 3008, 307, 308, 407, 5008, PARTNER
- VOLVO: C30, S40, S80, V50, V70
Товарна група:
- Двигун і вихлоп Турбіна
Про виробника GARRETT
Країна : Італія Логотип GARRETT

Історія турбо починається в 1954 році, коли турбонаддув T3 GARRETT був спарений з гусеничним двигуном Caterpillar D9.

Незважаючи на те, що в 1962 році належним чином названа Oldsmobile Jetfire Turbo Rocket стала першим серійним автомобілем з турбонаддувом, вплив технології спочатку відчувалося гостріше на комерційних автомобілях, коли в 1967 Deere вибрав турбо двигун GARRETT T04 для своєї лінійки сільськогосподарських.

Але це було в 1990-х роках, коли турбо стало основним і глобальним, коли нова технологія турбіни зі змінним соплом Гарретта (VNT) дозволила Fiat Croma 1991 регулювати потік вихлопних газів відповідно до конкретних вимог двигуна.

І коли Volkswagen-Audi поєднала технологію VNT зі своїм дизельним двигуном 1.9 л для свого запуску на Франкфуртському автосалоні у 1995 році.

На комерційній дизельній арені турбіни невдовзі мали перейти на сільськогосподарські трактори Deere.

Модель GARRETT TO4 знайшла своє застосування у дедалі більшій кількості комерційних дизельних двигунів, оскільки виробники двигунів усвідомили взаємну вигоду: підвищення продуктивності, моменту, що крутить, і паливної економічності.

До середини 1970-х років почалася масова ера турбокомпресорів для вантажних автомобілів - 30 років по тому, і майже кожен комерційний дизельний автомобіль оснащений все більш досконалими турбокомпресорами.

Для легкових автомобілів 1970-ті роки стали поворотним моментом турбобудування.

Porsche 911 Turbo (KKK Turbo з відкидними дверима GARRETT®) був представлений в 1975 році, але саме в 1977 році Saab 99 приніс переваги турбо-технології для ширшої аудиторії завдяки 2-літровому бензиновому автомобілю з турбонаддувом, що досяг того ж рівня. та 3-літровий атмосферний двигун.

За цим незабаром пішов Mercedes 300 Turbo Diesel, який пропонував водіям економічну витрату палива та вражаючу керованість.

Потім Buick оголосив, що спортивні купе Buick Regal та Le Sabre у 1978 році будуть з турбонаддувом.

Протягом наступних 20 років виробники випускали модель за моделлю все більш досконалих пасажирських автомобілів з турбонаддувом.

За іронією долі, хоча ця технологія отримала імпульс у США, турбо має вплинути на легкові автомобілі в Європі, де понад 50% легкових автомобілів в даний час з турбонаддувом.

Сьогодні виробники по всьому світу звертаються до технологій, які допоможуть забезпечити ефективність використання палива та відповідати дедалі більш вимогливим стандартам викидів, що застосовуються в США, Європі та Азії.

GARRETT є лідером на ринку турбо-технологій у кожному регіоні світу та для всіх класів транспортних засобів та типів двигунів.

Жорсткість та зближення стандартів ефективності використання палива та викидів призведе до подальшого впровадження наших систем підвищення потужності двигунів, що зумовлено нашим технологічним лідерством, великим портфелем продуктів, інвестиціями в інженерні інновації та глибокими відносинами з виробниками обладнання.

Очікується, що до 2022 року більше половини всіх бензинових силових агрегатів будуть з турбонаддувом, причому GARRETT знаходиться у відмінному стані завдяки своїй першій у світі турбореактивній системі зі змінною геометрією газу, що працює в парі з фазовим згорянням для підвищення теплового ККД двигуна, підвищення економії палива. скорочення викидів CO2 та забезпечити кращу у своєму класі продуктивність.

В області дизельних двигунів ми продовжуємо розробляти турбіни зі змінним соплом та двоступінчастими системами для легкових та вантажних автомобілів, відкриваючи для автовиробників можливості зменшення габаритів двигуна за рахунок вражаючої питомої потужності, одночасно підвищуючи ефективність використання палива та знижуючи викиди NOx та CO2 у реальних умовах водіння.

Сайт: https://www.garrettmotion.com/

Аналоги "7534205006S GARRETT":
0 відгуків
676  сьогодні
Артикул:
714.600
ELRING
Виробництво Німеччина Німеччина
Купити Код: 101900-3
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з інструкцією по збиранню, з гвинтами
Додатковий артикул / Додаткова інформація: з ущільненнями
Найкращий вибір
0 відгуків
13 546  завтра
Артикул:
1517400400
JP GROUP
Виробництво Данія Данія
Купити Код: 1693162-10
Тип заряджання: Турбонагнітач
Тип каталізатора: без фільтра сажі
Додатковий артикул / Додаткова інформація: вкл. Комплект прокладок
Якість OEM
0 відгуків
15 038  термін 2 дн.
Артикул:
1517400300
JP GROUP
Виробництво Данія Данія
Купити Код: 2148230-10
Тип заряджання: Турбонагнітач
Система випуску ВГ: для авт. з встановлен. на заводі сажовим/частковим фільтром
Додатковий артикул / Додаткова інформація: вкл. Комплект прокладок
Якість OEM
0 відгуків
734  сьогодні
Артикул:
041004301
VICTOR REINZ
Виробництво Німеччина Німеччина
Купити Код: 198562-4
Тільки в поєднанні з: 70-41369-00
Висока якість!
Оригінал
0 відгуків
890  сьогодні
Артикул:
KT210016
Fischer Automotive One (FA1)
Виробництво Польща Польща
Купити Код: 771927-4
Альтернативний ремкомплект: KT210016E
Тип заряджання: Турбонагнітач
0 відгуків
438  сьогодні
Артикул:
KT210016E
Fischer Automotive One (FA1)
Виробництво Польща Польща
Купити Код: 981330-4
Скорочений комплект:
Тип заряджання: Турбонагнітач
Альтернативний ремкомплект: KTE000145
0 відгуків
15 632  сьогодні
Артикул:
5435 988 7000
BorgWarner
Виробництво США США
Купити Код: 1483723-4
Тип заряджання: турбо/охолоджувач нагнітан. повітря
Додатковий артикул / Додаткова інформація: без додаткового матеріалу
Специфікація: SINGLE STAGE
0 відгуків
17 206  сьогодні
 Неповернення
Артикул:
8G15300310
JRONE
Виробництво Китай Китай
Купити Код: 3576325-11
Тип заряджання: турбо
Для турбокомпресора (арт. №): GT1544V
0 відгуків
15 982  завтра
Артикул:
3117800110
JP GROUP
Виробництво Данія Данія
Купити Код: 2369368-10
Тип заряджання: Турбонагнітач
Додатковий артикул / Додаткова інформація: вкл. Комплект прокладок
Якість OEM
0 відгуків
9 494  сьогодні
Артикул:
6500043
HOFFER
Виробництво Італія Італія
Купити Код: 7588621-1
Для оригінального номера: 753420
0 відгуків
5 380  сьогодні
Артикул:
60043
MEAT&DORIA
Виробництво Італія Італія
Купити Код: 777856-4
Для оригінального номера: 753420
0 відгуків
13 304  сьогодні
Артикул:
7534209006S
GARRETT
Виробництво Італія Італія
Купити Код: 1266817-4
Тип заряджання: Турбонагнітач
Вихлопна система: норматив Євро-4
Вид експлуатації: пневматичний
Дивитись усі аналоги ↓
Оригінальні номери
OEM:
0375Q2
0375J6
1373584
1479055
36002480
3M5Q6K682AF
3M5Q6K682AH
3M5Q6K682AK
8603746
041004301
1231096
1254337
1319614
1340133
1355027
1441253
1465162
36000722
3M5Q6K682AA
3M5Q6K682AB
3M5Q6K682AC
3M5Q6K682AE
3M5Q6K682AG
3M5Q6K682AJ
9650764480
9651839880
9654128780
9656125880
9660493580
9663199080
9663199280
FORD:
1231096
1254337
1319614
1340133
1355027
1441253
1465162
3M5Q6K682AA
3M5Q6K682AB
3M5Q6K682AC
3M5Q6K682AE
3M5Q6K682AG
3M5Q6K682AJ
VOLVO:
36000722