Амортизатор перед. VAG 7D0413031C
4 408 ₴
термін 2 дн.
|
- Виробник
- VAG (Німеччина)
- Каталоговий номер
- 7D0413031C
- Розташування
- Передній міст
Застосовність
- Товарна група:
- - Підвіска і Рульове Амортизатори
Про виробника VAG
Сьогодні VOLKSWAGEN AG або просто VAG є головною компанією німецького автомобільного VOLKSWAGEN Konzern.
У 1933 році в берлінському готелі Hotel Kaiserhof відбулася зустріч між Адольфом Гітлером та автомобільним конструктором Фердинандом Порше.
Фюрер висунув вимогу: створити для німецької нації надійний і простий автомобіль вартістю не більше 1 000 рейхсмарок.
На той момент у Німеччині існувало об'єднання "Kraft durch Freude", KdF ("Сила через радість") - політична організація, яка займалася питаннями організації дозвілля населення Рейху відповідно до ідеологічних установ націонал-соціалізму.
У складі KdF був "Відділ подорожей, туризму та відпусток" - тим самим "Kraft durch Freude" була найбільшим туроператором Третього рейху.
Іншою програмою KdF стало надання можливостей для придбання персональних автомобілів широкою масою робітників країни.
Для цієї мети було спроектовано "Народний автомобіль" та розроблено систему заходів для полегшення умов купівлі його кожним робітникам.
Ціна на новий Volkswagen була встановлена в 990 марок - приблизний заробіток робітника за 9 місяців.
Навіть за такої доступності була розроблена система передоплати, за якою робітник платив 5 марок щотижня та при виплаті 750 марок мав ордер на отримання машини.
У 1937 році в Берліні засновник компанії PORSCHE (повна назва Doktor Ingenieur honoris causa Ferdinand Porsche Aktiengesellschaft), Фердинанд Порше-старший, реалізуючи наказ зробити автомобіль не предметом розкоші, а реальним засобом пересування, яким міг би користуватися кожен громадянин Німеччини, заснував "Ges Vorbereitung des Deutschen VOLKSWAGENs mbH" ("Товариство з підготовки німецького народного автомобіля") і розпочав будівництво першого автозаводу VOLKSWAGEN.
На цьому заводі розпочався випуск найпопулярнішого автомобіля в історії світового автомобілебудування – VOLKSWAGEN Käfer, "Жук".
Друга світова війна, що почалася в 1939 році, завадила серійному випуску народного автомобіля Kraft durch Freude, KdF-38, перейменованого в VOLKSWAGEN-38.
Іронічна назва маленького, чорного, з округлими формами автомобіля - "Жук", Käfer по-німецьки, походить від співзвучності з абревіатурою: Kraft durch Freude - KdF-38 - KF-er - Käfer.
VOLKSWAGEN Typ 1 вважається наймасовішим автомобілем в історії - всього без перегляду базової конструкції з 1938 по 2003 рік було виготовлено 21529464 автомобіля.
Заднемоторним компонуванням, деякими технічними особливостями і навіть, віддалено, але явно, зовнішнім дизайном, Volkswagen "Жук" став предтечею PORSCHE 356, автомобіля, випуск якого почався Фердинандом "Ferry" Порше-молодшим у 1948 році в Гмюнді, Австрія, менш піддана руйнуванням.
Загальна стилістика всіх автомобілів PORSCHE є відомою і за наявності гарної уяви в будь-якій з культових спортивних машин можна знайти відлуння дизайну старого "Жука".
Наразі VOLKSWAGEN Group володіє наступними автомобільними брендами:
- VOLKSWAGEN;
- VOLKSWAGEN Commercial Vehicles;
- AUDI;
- SEAT;
- ŠKODA;
- BENTLEY;
- BUGATTI;
- LAMBORGHINI;
- PORSCHE;
- DUCATI;
- SCANIA;
- MAN;
- Financial Services;
- Moia;
- ItalDesign Giugiaro.
Концерн VOLKSWAGEN складається з більш ніж 350 компаній, що займаються виробництвом автомобілів та комплектуючих.
Аналоги "7D0413031C VAG":
- Артикул:
- TL C00013.2
- STARLINE
- Чехія
Спосіб кріплення амортизатора: верхній стрижень, нижній отвір
Система амортизатора: двотрубний
Вид амортизатора: тиск газу
Параметр: SEOV26X89A
Сторона встановлення: з обох сторін, передній міст
- Артикул:
- 170 880
- SACHS
- Німеччина
Спосіб кріплення амортизатора: верхній стрижень, нижній отвір
Вид амортизатора: тиск газу
Система амортизатора: двотрубний
Параметр: SEOV26X89A
SVHC: Нема інформації. зверніться. будь ласка. до виробника!
- Артикул:
- 126 625 0001
- MEYLE
- Німеччина
Сторона встановлення: передній міст
Вид амортизатора: тиск газу, Телескопічний амортизатор
Система амортизатора: двотрубний
Спосіб кріплення амортизатора: верхній стрижень, нижній отвір
- Артикул:
- SSA-10264
- KAVO
- Нідерланди
Сторона встановлення: передній міст
Вид амортизатора: тиск газу
Система амортизатора: двотрубний
Спосіб кріплення амортизатора: нижній отвір
- Артикул:
- 105 819
- SACHS
- Німеччина
Спосіб кріплення амортизатора: верхній стрижень, нижній отвір
Параметр: SOV32X89A
Вид амортизатора: тиск масла
Система амортизатора: двотрубний
SVHC: Нема інформації. зверніться. будь ласка. до виробника!
- Артикул:
- 19-028514
- BILSTEIN
- Німеччина
Сторона встановлення: передній міст
Вид амортизатора: тиск газу
Система амортизатора: двотрубний
Спосіб кріплення амортизатора: нижній отвір, верхній стрижень
- Артикул:
- 344261
- KYB
- Японія
Сторона встановлення: передній міст
Система амортизатора: двотрубний
Спосіб кріплення амортизатора: верхній стрижень, нижній отвір
Вид амортизатора: тиск газу
- Артикул:
- RS170880
- RAISO
- Швеція
- Артикул:
- A2010G
- OPTIMAL
- Німеччина
Сторона встановлення: передній міст, ліворуч, справа
Спосіб кріплення амортизатора: нижній отвір, верхній стрижень
Система амортизатора: двотрубний
- Артикул:
- A-2010H
- OPTIMAL
- Німеччина
Вид амортизатора: тиск масла, Телескопічний амортизатор
Сторона встановлення: передній міст, ліворуч, справа
Спосіб кріплення амортизатора: нижній отвір, верхній стрижень
Система амортизатора: двотрубний
- Артикул:
- MJ00527
- JAPKO
- Італія
Сторона встановлення: передній міст
Спосіб кріплення амортизатора: верхній стрижень, нижній отвір
Вид амортизатора: тиск масла
- Артикул:
- MJ00526
- JAPKO
- Італія
Сторона встановлення: передній міст
Система амортизатора: двотрубний
Спосіб кріплення амортизатора: верхній стрижень, нижній отвір
Вид амортизатора: тиск газу