Турбіна Ford Focus II/Galaxy II 1.8ALK/1.8D 02-15 GARRETT 7636475021W

34 102 
 сьогодні
Виробник
GARRETT (Італія)
Каталоговий номер
7636475021W
Тип заряджання
Турбонагнітач
Вихлопна система
Euro 4 (D4)
Додатковий артикул / Додаткова інформація
вкл. Комплект прокладок
Вид експлуатації
електричний
  • Доставка по Україні
    -  на відділення Нової Пошти або кур'єром до дверей
    - самовивіз у Київ, Вінниця
    докладніше →
  • Оплата при отриманні
    або іншим зручним способом, докладніше →
  • Гарантія
    обмін/повернення товару протягом 14 днів, докладніше →

Застосовність

Товар підходить до марок/моделей авто :
- FORD: C-MAX, FOCUS, GALAXY, MONDEO, S-MAX, TOURNEO, TRANSIT
Товарна група:
- Двигун і вихлоп Турбіна

Про виробника GARRETT

Країна : Італія Логотип GARRETT

Історія турбо починається в 1954 році, коли турбонаддув T3 GARRETT був спарений з гусеничним двигуном Caterpillar D9.

Незважаючи на те, що в 1962 році належним чином названа Oldsmobile Jetfire Turbo Rocket стала першим серійним автомобілем з турбонаддувом, вплив технології спочатку відчувалося гостріше на комерційних автомобілях, коли в 1967 Deere вибрав турбо двигун GARRETT T04 для своєї лінійки сільськогосподарських.

Але це було в 1990-х роках, коли турбо стало основним і глобальним, коли нова технологія турбіни зі змінним соплом Гарретта (VNT) дозволила Fiat Croma 1991 регулювати потік вихлопних газів відповідно до конкретних вимог двигуна.

І коли Volkswagen-Audi поєднала технологію VNT зі своїм дизельним двигуном 1.9 л для свого запуску на Франкфуртському автосалоні у 1995 році.

На комерційній дизельній арені турбіни невдовзі мали перейти на сільськогосподарські трактори Deere.

Модель GARRETT TO4 знайшла своє застосування у дедалі більшій кількості комерційних дизельних двигунів, оскільки виробники двигунів усвідомили взаємну вигоду: підвищення продуктивності, моменту, що крутить, і паливної економічності.

До середини 1970-х років почалася масова ера турбокомпресорів для вантажних автомобілів - 30 років по тому, і майже кожен комерційний дизельний автомобіль оснащений все більш досконалими турбокомпресорами.

Для легкових автомобілів 1970-ті роки стали поворотним моментом турбобудування.

Porsche 911 Turbo (KKK Turbo з відкидними дверима GARRETT®) був представлений в 1975 році, але саме в 1977 році Saab 99 приніс переваги турбо-технології для ширшої аудиторії завдяки 2-літровому бензиновому автомобілю з турбонаддувом, що досяг того ж рівня. та 3-літровий атмосферний двигун.

За цим незабаром пішов Mercedes 300 Turbo Diesel, який пропонував водіям економічну витрату палива та вражаючу керованість.

Потім Buick оголосив, що спортивні купе Buick Regal та Le Sabre у 1978 році будуть з турбонаддувом.

Протягом наступних 20 років виробники випускали модель за моделлю все більш досконалих пасажирських автомобілів з турбонаддувом.

За іронією долі, хоча ця технологія отримала імпульс у США, турбо має вплинути на легкові автомобілі в Європі, де понад 50% легкових автомобілів в даний час з турбонаддувом.

Сьогодні виробники по всьому світу звертаються до технологій, які допоможуть забезпечити ефективність використання палива та відповідати дедалі більш вимогливим стандартам викидів, що застосовуються в США, Європі та Азії.

GARRETT є лідером на ринку турбо-технологій у кожному регіоні світу та для всіх класів транспортних засобів та типів двигунів.

Жорсткість та зближення стандартів ефективності використання палива та викидів призведе до подальшого впровадження наших систем підвищення потужності двигунів, що зумовлено нашим технологічним лідерством, великим портфелем продуктів, інвестиціями в інженерні інновації та глибокими відносинами з виробниками обладнання.

Очікується, що до 2022 року більше половини всіх бензинових силових агрегатів будуть з турбонаддувом, причому GARRETT знаходиться у відмінному стані завдяки своїй першій у світі турбореактивній системі зі змінною геометрією газу, що працює в парі з фазовим згорянням для підвищення теплового ККД двигуна, підвищення економії палива. скорочення викидів CO2 та забезпечити кращу у своєму класі продуктивність.

В області дизельних двигунів ми продовжуємо розробляти турбіни зі змінним соплом та двоступінчастими системами для легкових та вантажних автомобілів, відкриваючи для автовиробників можливості зменшення габаритів двигуна за рахунок вражаючої питомої потужності, одночасно підвищуючи ефективність використання палива та знижуючи викиди NOx та CO2 у реальних умовах водіння.

Сайт: https://www.garrettmotion.com/

Аналоги "7636475021W GARRETT":

469  сьогодні
Артикул:
KT130110E
Fischer Automotive One (FA1)
Польща
Купити Код: 1460816-4
Скорочений комплект:
1 512  сьогодні
Артикул:
KT130110
Fischer Automotive One (FA1)
Польща
Купити Код: 476146-4
Альтернативний ремкомплект: KT130110E
24 023  сьогодні
Артикул:
7636479021W
GARRETT
Італія
Купити Код: 1266876-4
Вихлопна система: норматив Євро-4
Тип заряджання: Турбонагнітач
Додатковий артикул / Додаткова інформація: вкл. Комплект прокладок
Вид експлуатації: електричний
94 386  термін 12 дн.
Артикул:
TD S1176T
STARLINE
Чехія
Купити Код: 2229298-3
ТОП продажів!
48 032  термін 12 дн.
Артикул:
TD S1175T
STARLINE
Чехія
Купити Код: 2228969-3
ТОП продажів!
11 457  термін 12 дн.
Артикул:
TDND5822
STARLINE
Чехія
Купити Код: 1719300-3
ТОП продажів!
16 816  термін 12 дн.
Артикул:
TDND5803
STARLINE
Чехія
Купити Код: 2014943-3
ТОП продажів!
14 379  термін 12 дн.
Артикул:
48.1075AS
SIDAT
Італія
Купити Код: 2217317-3
Тип заряджання: електрично регульований виконавчий елемент (актуатор)
Для артикула №: 48.1075AS
Версія: ARMAN

Оригінальні номери

FORD:
1453914
1464596
1478634
1521485
1567329
7G9Q6K682BA
7G9Q6K682BB
7G9Q6K682BC
7G9Q6K682BD
4M5Q6K682AD
4M5Q6K682AF