Lamborghini розробляє активний контроль розвалу та сходження
Новаторська автомобільна технологія призначена для покращення керованості, підвищення безпеки, зниження зносу покришок та моментального налаштування з доріг загального користування на трек та назад.
Вже зараз система, що працює тільки на задній осі, дозволяє шині генерувати на цілих 25% більше зусиль при проходженні поворотів.
Ступиці живляться від 48-вольтового електродвигуна, але для серійного застосування вони будуть підключені до системи PHEV або BEV напругою 400 (або вище).
Активна опора колеса може забезпечувати регулювання сходження на 6,6 градуса в будь-якому напрямку та між 2,5 градусами позитивного та 5,5 градусами негативного розвалу, причому обидві площини можна регулювати одночасно. Електродвигуни, що керують цим, настільки точні, що можуть проводити регулювання зі швидкістю до 60 градусів за секунду.